Case studies
plmfashion is voor teams die gericht zijn op innovatie.
Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en bekijk de laatste updates.
DRESZ bedenkt, verrast en ontwerpt succesvolle (non-food) retail assortimenten met eigen labels en private labels, bijvoorbeeld voor grootwinkelbedrijven als Hema en Action.
DRESZ is specialist in multimedia & gaming, schrijfwaren / stationary, (thuis) sport, reizen, cadeau artikelen en woonaccessoires en weet trends snel door te vertalen. Zo krijgen private labels een identiteit.
Dresz heeft hiervoor een eigen design studio met een in-house team van creatieve experts. Zij werken met grote betrokkenheid aan de producten en collecties.
Door het gebruik van WFX zijn de eigen collectie en de collecties per klant voor alle betrokkenen in het creatieproces nu steeds inzichtelijk en overzichtelijk – in alle stadia van idee tot levering.
Wanneer een product of collectie gereed is, worden de gegevens tevens automatisch verzonden naar het ERP systeem. Dit bespaart veel handmatige werkzaamheden, voorkomt fouten en verkort de time to market aanzienlijk.